Förmånskund

Er moderna delgivningspartner.

Skräddarsydd delgivning för advokater, fastighetsbolag och inkassobolag.

Kort om erbjudandet.

Att bli förmånskund hos oss innebär en rad fördelar som gör er delgivningsprocess smidigare och mer kostnadseffektiv. Vi erbjuder en helhetslösning som passar alla bolagsstorlekar och branscher samt anpassas efter era delgivningsbehov. Ni får alla fördelar utan att behöva binda er till oss.

Varför välja oss som er delgivningspartner?

Vi har en handläggningstid på minuter istället för dagar då vi investerar mycket i automatisering. Hos oss arbetar handläggare arbetar istället nära delgivare för att skapa direkt värde i enskilda ärenden.

Vår köpprocess och uppföljning är helt digital och anpassas kostnadsfritt efter behov. Det ska vara enkelt för er.

Alla våra delgivare har flera års erfarenhet och kompenseras rättvist, vilket säkerställer hög kvalitet och engagemang utan att det blir dyrt för er som kund.

Detta är varför vår framgångsfrekvens alltid varit över 90%.

Kan vi verkligen digitalisera delgivning?

En fysisk delgivning går inte att digitalisera, därför ändrade vi allt runtomkring. Vi ligger i framkant när det gäller digitala lösningar och investerar kontinuerligt i värdeskapande funktionalitet i samråd med kunder, delgivare och handläggare.

En kund önskade ett eget beställningsformulär för att snabba upp processen för enskilda ordrar, det erbjuder vi nu alla. Delgivarna ville inte arbeta med massa blanketter, så vi automatiserade dem.

Tack vare vårt egenutvecklade IT-system kan vi direkt och enkelt anpassa allt efter behov. All data ligger säkert i SOC1-, SOC2- och ISO27001-certifierade system. 

Ett par av fördelarna:

Vi erbjuder konkurrenskraftiga priser och volymrabatter som gör varje delgivning mer kostnadseffektiv.

Tydlig överblick över alla era ärenden. Ni kan enkelt följa statusen och se all relevant information på ett och samma ställe.

Vi skickar digitala rapporter direkt till er efter avslutat ärende, vilket sparar tid och minskar pappersarbetet. Ni får all nödvändig dokumentation snabbt och effektivt.

Som avtalskund har ni tillgång till en direktchatt med våra handläggare.

Ladda upp flera uppdrag. Följ vår mall eller ladda upp på era villkor. Vi anpassar oss enkelt.

Ert egna beställningsformulär där ni endast behöver fylla i minimalt med information. Perfekt för er med färre delgivningar.

Passar bra för:

Advokater och jurister uppskattar särskilt vår snabbuppladdningsfunktion som gör det enkelt att hantera enskilda ärenden snabbt och effektivt. Som återkommande kunder kan ni njuta av förmånliga expresspriser och vår täckning i alla storstäder säkerställer att era delgivningar når fram i tid.

Vi är rikstäckande och kan ta emot uppdrag i bulk, vilket gör oss till den perfekta partnern för fastighetsbolag. Vårt moderna system låter oss starta redan samma dag med exempelvis uppsägningar av hyresavtal. Fokusera på er kärnverksamhet medan vi tar hand om delgivningarna.

Precis som för fastighetsbolag erbjuder vi rikstäckande tjänster och möjligheten att ta emot uppdrag i bulk. Vi kan påbörja delgivningsprocessen samma dag, vilket gör oss till en pålitlig partner för inkassobolag som behöver snabba och effektiva lösningar. Vår höga framgångsfrekvens säkerställer att era krav når fram.

Vår flexibla och anpassningsbara tjänst gör att vi kan hantera alla typer av delgivningar. Hör av er!

Svensk Delgivning i siffror.

0 %

Vi levererar kontinuerligt en branschledande lyckandegrad.

0 +st

Vi är ett rikstäckande team som delger över hela Sverige.

0 år

Våra delgivares genomsnittliga erfarenhet inom delgivning.

0 %

Kundfokus. Tjänster utvecklas utifrån era unika behov.

Skapa ett inlogg till kundportalen
Rulla till toppen